Serce czy rozum? Serce czy komercja? Komercja czy wolność? Część druga

Serce czy rozum ?

Serce czy komercja ?

Komercja czy wolność

Król ostatniej dekady  STYL BOHO   styl, który zdominował dekoracje ślubne, wiązanki ślubne.

 

W części pierwszej opisałam styl boho –  jego korzenie, etapy rozwoju – od Cygańskich Taborów, przez Francuską Bohemę, Artystów Krakowa zgromadzonych wokół Teatrzyku ” Zielona Gęś ” aż do lat 60 XX w.  kiedy pojawili się Hippisi.

Styl boho na każdym z tych etapów charakteryzowało:

dążenie do wolności

walka ze stereotypami

umiłowanie natury

umiłowanie piękna i sztuki

Zgodnie z tym, co napisałam w części pierwszej-teraz pora na to-jak Ja widzę i czuję styl boho .

Moim zdaniem rolą Florysty jest przekazywać Emocje – robię  to codziennie za pomocą Kwiatów, uczestnicząc   w relacjach moich klientów, przekazuję między nimi miłość, współczucie, wsparcie ,radość, przyjaźń, smutek.

Emocje zawarte w stylu boho to:

Radość

Lekkość

Odwaga

Moc

Wolność

Ja „widzę” i „słyszę” w tych kompozycjach muzykę i taniec Taborów Cygańskich.

Te emocje najlepiej wyrażają równie mocne barwy i odważne połączenia kolorów, odpowiednie gatunki kwiatów oddają lekkość i wolność.

Przedstawiam propozycję bukietu ślubnego bądź okolicznościowego.

Nawiązując do Cygańskich Taborów, udekorowałam również samochód –  tak pięknie udekorowanym samochodem Młoda Para może wyruszyć w swoją Podróż Życia.

Przygotowanie tych dwóch części artykułu o stylu boho uświadomiło mi jak szczęśliwym człowiekiem jest Florysta – moja praca to Wehikuł Czasu..

Artykuł Małgorzata Mastyna Bursig

Zdjęcia Agnieszka Murawska