31 stycznia br. Grupa MTP oficjalnie odwołała lutową odsłonę Gardenii. Przedstawiamy notatkę prasową organizatora targów:
Ogrodnictwo znów rozkwitnie jesienią
Minione dwa lata pokazały, że najważniejszą cechą w przedsiębiorczości jest elastyczność. Każda firma – niezależnie od branży – może skorzystać lub stracić w tej bezprecedensowej sytuacji. Dostosowanie się do nowych warunków może przynieść niespodziewane, bardzo pozytywne rezultaty, co świetnie pokazała miniona edycja Targów Gardenia w nietypowym dla nich, listopadowym terminie.
Branża ogrodnicza doskonale radzi sobie w tym niemal ekstremalnym środowisku, wyciskając warunki rynkowe jak przysłowiową cytrynę. – To właśnie firmy zajmujące się szeroko pojętą zielenią powiedziały nam: spróbujmy inaczej! Pozostajemy otwarci na nowe rozwiązania i dzięki temu możemy lepiej realizować wspólny cel: aranżowanie spotkań profesjonalistów i pasjonatów w jak najbardziej sprzyjających warunkach – mówi Paulina Maniecka, dyrektor projektu.
Biorąc pod uwagę opinię wieloletnich wystawców oraz nowych kontrahentów Gardenii, a także sugestie patronów i partnerów wydarzenia, tematyka edycji jesiennej zostanie rozszerzona, a same Targi i w bieżącym roku odbędą się w listopadowym terminie. Odejście od tradycji, którą
w przypadku Gardenii jest spotkanie w lutym, będzie korzystne dla wszystkich zaangażowanych stron – ubiegły rok doskonale to pokazał!
Targi Gardenia – listopadowe spotkanie dla całej branży
– Dążymy do elastyczności, bo sens naszej działalności pojawia się wtedy, kiedy służy interesom branży. Jeżeli branża wybiera listopad, jesteśmy gotowi dostosować się do tej sugestii – dodaje Paulina Maniecka. Wiele firm to właśnie jesienią podejmuje najważniejsze decyzje na kolejny sezon, jest to moment oddechu, ale i wniosków po intensywnym okresie wiosenno-letnim. Listopadowe spotkanie obejmie więc wszystkie sektory branży ogrodniczej, które stanowią trzon biznesowego wymiaru Targów Gardenia. Sektor florystyczny również w tym roku urozmaici ofertę ekspozycyjną
i program wydarzeń. W programie tym znajdzie się także pierwotnie planowana na luty konferencja dla architektów, Arena Krajobrazu, oraz Miejska Sztuka Ogrodowa, czyli spotkanie zarządców, aktywistów i projektantów zieleni w przestrzeni publicznej. Równolegle zaproponowany zostanie szereg zróżnicowanych prelekcji i warsztatów, które umożliwią profesjonalistom nie tylko rozeznanie w rynkowych nowościach i trendach, ale i doskonalenie w wielu zawodowych obszarach.
Targi Gardenia łączą nie tylko zaangażowanych partnerów, ale także pasjonatów, dla których wartością nadrzędną jest pozytywna relacja. Wierzymy, że współdziałanie przynosi wyłącznie dobre decyzje, a w ślad za nimi idą owocne spotkania. Już teraz przygotowujemy się więc do niezwykle intensywnego i bogatego w wartościowe kontakty wydarzenia w listopadzie tego roku!